Onsdag

Idag kom där folk från MUF och sprang runt och pratade med alla möjliga folk på skolan.
Två killar kom till oss och den ena var ju supersöt. Det pratas massa och man fick lite armband och sånna saker.
Senare blev det prat med han den söta igen, också såg jag på hans tröja att han hade en sån brosch som där stod: "jag (L) SWE" på. Också tänkte jag att jag ville ha en sån, så pratvänlig som jag är så sa jag detta och vips så tar han av broschen från sin tröja och ger till mig. superkul.

Sedan vare dags för lektion, vilket resulterade i ett jeffla bråk. och läraren skrek som aldrig förr på mig. men men, sånt som händer...

börjar inte förrän 10.20 imorgon så kan sitta uppe länge idag, dock har jag ingenting att göra. men slänger upp en liten lista,

Dagens vill ha: Heelg
Dagens smink: samma som alltid
Dagens frisyr: halvt plattat skrafs
Dagens händelser: hmm, prat med MUF folk, varav en kille offrade sin brosch till mig för jag ville ha den. supersöt var han förresten. sedan fick jag även ett lila armband. det var väl det mest händelserika på denna dagen. Nej förresten. Gigantisk utskällning av babben också.
Dagens låt: ingen speciell tror jag.
Dagens planer: plugga...
Dagens saknad: ...
Dagens dummaste:  Babben, utan tvekan!
Dagens roligaste:  vene.
Dagens favorit: MUF killen
Dagens köp:  kindermaxi, klubbor och yoggi
Dagens godis:  kindermaxi och klubbor 
Dagens dryck: mjölk och saft
Dagens läsning: none
Dagens humör:  har varit olika under dagens gång.



Sen fåre bli en liten bild på broschen av MUF killen också bara för att det var kul..

// Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0