Torsdag

Blev till att stanna hemma en sista dag idag, men imorgon är jag back on track.
Fick ett sms från tjejen som orsakade min hjärnskakning innan idag, eller ja kanske inte ska säga så för det var verkligen inte meningen men iaf.

Imorgon har jag religionsprov och fick lov att skjuta upp det om jag kände för det, men ska snart börja plugga så ska det nog gå bra ändå. måste verkligen skicka efter abonnemang idag också, det funkar inte längre med kontantkort utan gratis sms, pengarna är borta lika snabbt som jag har dom.
Så nu blire abonnemang med gratis sms alltid, himmelriket!

nej, nu ska jag först fixa med foto saker sedan ska jag börja plugga.

ha de fint så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0