tuuuuuuuuursdag

Tisdagar och Torsdagar är skoldagar som jag mycket hellre hade sluppit. engelskan drar ner viljan att gå till skolan något enormt.

Och jefflar vilket tjafs som utbröt i klassen under samhälles lektionen alltså. jesus säger jag bara. lite bråk om man säger så.

skulle egentligen iväg och övningsköra nu, men det blir så fruktansvärt mörkt så fruktansvärt snabbt också blåser det och regnar, så det får vänta till helgen då det är ljust.

När jag kom hem ringde bästisen Fjomp också pratade vi ett tag, sedan hade vi musiktävling, jag var inte så duktig om man säger så. Men det var ruuligt.

kvällens planering är att kolla på filmer från när jag och min syster var liten. det är så superkul.

/ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0