dagen i övrigt

Ja själva dagen då också. Var riktigt segt att gå upp imorse alltså. Precis när jag lyckas somna vid typ halv 12 inatt så plingar det sms. Så där fick jag ligga och hålla mig vaken ett tag och skicka lite sms. sedan sades det godnatt och jag somnade om igen.
Till skolan sen och hade ca 20 minuters naturkunskap sedan fixade jag så vi fick sluta. Sedan en liten rast och sedan vidare mot danslokalen för att kolla på SMES treornas slutproduktion. Detta året satte dom upp Fame. sjukt duktiga är dom, alltid lika kul att kolla på deras föreställningar.
Sedan vare käk: taco! mums på det!

Sedan rast då jag försökte göra teckenspråksläxan men det slutade med att vi struntade i det allihop. Vår lärare blev inte jätte glad. sedan slutade vi vid 13.30 och vem mötte man då om inte bästa A. Vi pratade lite som vanligt sedan stack han iväg snabbt sedan kom han tillbaka när jag hade gått och satt mig i soffan. där pratades det om allt möjligt och sedan gick han och jag iväg till Materialrummet för att leta upp en bra engelsk ungdomsbok.
På vägen dit så sa han att det var väldigt viktigt att vi hittade en bok som jag verkligen gillar annars är det kört. haha han känner mig vid det här laget.
Sedan blev det lite serious talk igen som vanligt.

sedan ytterligare lite snack och sedan blev det bussen hem.
Somnade i 1,5 timme och hade precis somnat när det roliga samtalet kom (:

Förövrigt så bokades vår tripp idag! =D. Ska bli jätteroligt även om det är en väldigt tidig morgon. Upp typ 5. jesus säger jag bara..... sedan sitta på en buss i typ 4 timmar. det kan ju inte bli bättre.... 8-)

Nej nu ska jag gå och lägga mig framför tv:n och antagligen skicka lite sms (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0