fotboll

ja stack och såg fotboll med pappsen idag iaf. Bra att ha med honom för då betalar han inträde (a)
rättsom det var började regnet och haglet och vi fick gå in under taket och tyckte så jeffla synd om fotbollsspelarna som var tvugna till att vara ute i det. De var riktigt genomvåta sen så jävligt det regnade. Och tänkte tillbaka på när jag själv spelade som en galning och fick spela ute i regnet. Kallt, men ändå skönt.

Sedan de jävla domarna kan dra åt h*lv*t* rent ut sagt. visst, min fina stads lag vann med 6-1. men att utvisa folk helt i onödan från laget. fy san säger jag bara.

Sedan fick jag även kommentarer av folk som sett mig i tidningen idag. och några kom fram och gratulera och tyckte bilden var jättefin. Snacka om att man blir kändis ;)

Förövrigt sitter jag och msnar med sisilurum och skickar sms med M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0