Frulle

Sitter just nu och käkar frulle framför datorm. Mys på det. om 45 minuter ska jag vara helt färdig och då ska jag möta upp L i korsningen och gå ner en sväng till affären och handla lite gott, vi ska ju faktiskt kolla på film idag på engelskan så det är nödvändigt.

vi var på föresläsning igår med alla som går Idrott och Hälsa A. Handlade om mat och sånt skit. Så tråkigt vare.
Men en mening hon sa fick mig verkligen att stanna upp i tankarna och nu vet jag en sak..

Men iaf, hon sa även att man absolut inte skulle dricka oboy till frukosten. Hallå? Varm oboy till frukosten är ju ett måste! och det har jag gjort i flera år, varje dag och det tänker jag fortsätta med. så det så! :)

Nej nu börjar jag få lite bråttom känner jag.

Ha en bra det för det lär inte jag ha som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0