Heeelg igen!

Fredagens skola är avklarad. började 09.40 och slutade cirka 10.15. hade bara ett prov som tog typ 35 min. Och tro fan att stiftet tar slut i pennan mitt i provet. Men det gick, dock såg det förjäkligt ut på slutet eftersom det bara fanns en ytterst liten stiftstump kvar att skriva med.
Igår var det ju ullareds dags för lite töser.

Kom därifrån med 39 saker. Och av alla oss hade H mest saker. 66 saker gick hon därifrån med ;)


Vi fick ha ett eget lastutrymme i bussen (A)

Orkar inte skriva om resan, men det blev tjafs med några tjejer från malmö, det var skratt, det var sömn, det var film och det var helt enkelt en lång resa. Men det var värt det, för det var jätteroligt att komma iväg med lite folk på en annorlunda sak =D

Sedan när vi kom till stan gick vi hem till H och hämtade sovsakerna, sedan hämtade mami oss. Och på vägen hem såg vi den tydligaste och störtsta regnbågen vi någonsin sett. Man såg hela jäkla saker. Sjukt häftigt. Men jag hade bara mobilkameran och fick inte med hela.


skitkass bild eftersom den är med mobilkameran. men så jäkla tydlig och gigantisk. Också en liten mindre tydlig sidanom.
Sjukt coolt!

Nej nu är det helg. Lite oplanerad helg faktiskt.
det enda jag vet bestämt är att det blir fotboll med familjen. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0