Innan jag drar hemifrån..:

.. så blire en liten lista. tihi.


Har du sett din bästa vän gråta?

det har jag.

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

ingen aning

Vad åt du senast?
frulle

Har du fått någon komplimang idag?
nej nej

Har du varit med i en rättegång?
inte varit med, men kikat på en

Är du polare med grannarna?

vissa.

Vilka språk talar din mamma?

Svenska

Vilka länder har du bott i?
bara sverige

Senaste piercingen?
-

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
igår

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
nästan varje dag ja

Gay?
nej nej

Har du däckat/spytt för att du druckit?

faktiskt aldrig

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

noope

Har du varit på stranden?
nänä aldrig....... bara så ofta jag har möjlighet annars

Har du haft en stalker?
neheru

Minns du din/dina musiklärares namn?
yea

Hur bra är din syn?
itne fullt så bra

Har du varit på ett party?
Om jag har

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
njä.

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

har ingen bror, så varsegod

Har du varit utomlands?
aharu

Har du sett din bästa vän naken?

har jag nog ja.

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
aldrig varit på något bröllop tyvärr

Var är dina syskon just nu?
På fotbollsplanen och tränar

Vad var den senaste drömmen du minns?
vet inte riktigt.

Vilken tid gick du upp i morse?

vid 10

Vad ska du göra i helgen?
shoppa, släktträffa, feeeest!

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"amen sluta, den var ju hur fin som helst, vrf vann den annars? jag vill med dit! så kunde vi fotat med henne =D"

När va du riktigt sjuk senast?

Om hjärnskakning räknas som att vara sjuk så vare när jag fick det i mars. annars vet jag inte

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Ingeen aning

Vad finns i din bakficka?

har inga fickor i byxorna jag har på mig förtillfället

Har du färglinser?

neheru

Vad gjorde du kl 2 inatt?
tror nog jag hade somnat då, så sov.

Vad är det första du gör på morgonen?
helg: starta datorn
vardag: funderar på att stanna hemma från skolan, sedan upp och göra mig iordning

Vad ska du göra efter det här?
sminka mig och sedan ner till A och H :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0