jag har tråkigt..

.. därför gör vi en liten lista. :

Jag har kysst någon:


[x] på kinden
[x] på läpparna
[x] på deras händer eller fingrar
[x] i mitt rum
[x] på en fest
[x] av samma kön
[x] som är yngre än mig
[x] som är äldre än mig
[x] med mörkt hår
[x] med blont hår
[x] med rakt hår
[x] som är mindre/kortare än mig
[x] som är större/längre än mig 
[x] som jag precis träffat
[ ] som är gay eller bi
[x] som jag verkligen velat kyssa
[ ] som är en god väns syster/bror
[ ] som vart sju år äldre eller mer
[ ] som sitter/suttit i fängelse
[ ] på en kyrkogård/gravplats 
[x] som inte är byxmyndig
(när jag själv var så liten)
[ ] som är äldre än dina föräldrar
[x] med färgat hår
[x] som var/är en god vän till mig
[x] som har tatueringar
[x] som har en helt annan stil än mig
[x] i regnet
[x] som lyft upp dig runt midjan
[ ] någon med brytning
[ ] på en båt
[x] i en bil, taxi, tåg eller buss
[ ] på en cirkus eller på ett akvarium
[ ] någon som saknar en kroppsdel
[x] en klasskamrat eller arbetskamrat
[ ] som var medvetslös
[ ] som hade piercing i tungan
[x] på ett dansgolv
[ ] som hade ett förhållande med en annan

--> 25 <--

0-8 - Normalt
8-18 - Du gillar det
18-28 En hejdare på att kyssas
28-37 En kåt jävel som älskar att kyssas
38 Du behöver inte kyssas överallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0