Lördag och bilder sedan valborg

Ja var som sagt hos sisilutom igår.
Vi paparazzia varandra och allt möjligt och vi kikade tv och lite film.
vet inte riktigt när jag var hemma.

kikade tv och pluggade körkortsteori till hon var 01.15 ungefär. haha.
imorse vaknade jag och såg att jag hade fått sms någon gång vid halv 3 inatt av Anton. Sjukt konstigt att jag inte har vaknat för om det är någon som vaknar av sms så äre jag.
men iaf.

Har suttit och fixat ihopa små kollage från valborg lite snabbt eftersom jag inte orkar lägga in bilderna en och en så dom ska laddas upp.
Förövrigt har dagen varit helt tråkig.

Men nu; bilderna från valborg:


Det var åkning på olika kärror, grimaser och själv gömde jag mig i min tröja.


Det var stearinlek som sedan fick bli en smiley på min mobil, det var ännu mer grimaser
och jag var fortfarande inne i min luva och försökte vila lite.


Ännu mer grimaser och Emilie käkade godis.
det är så det ska vara! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0