Måndag

några bilder sedan lördagen kommer här;


på väg till festen


Vissa går inte själv inte ;)


Feest!

Tack för en toppenkväll! Hade enormt skoj!




Skola idag som vanligt. men hade dock håla från 11.30-14.30. Lite drygt men det gick ganska snabbt.
Skulle egentligen plugga massor idag så det är färdigt. Men jag orkar fan inte!
Ska sätta mig och skriva handlelista till torsdag nu! ser det som lite roligare än läxa faktiskt (:

Började se på Solsting och snesprång nu ikväll. Men blev ganska besviken, så nu orkade jag inte mer.
Jag som annars totalt älskar deras andra föreställningar. Jag och sisilurum kan inte i stort sett alla replikerna i en del av dom. nääääääähdåå ;) Sånna geeks som kan dom i stort sett utantill. (A)

Nej handlelista nästa.

Godnatt på alla.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hej! :) vill du vara så snäll att rösta på mig som veckans blogg? :D vore jättesnällt!♥



http://faannybackman.blogg.se/2009/may/veckans-bloggar-finalisterna.html#comment

2009-05-26 @ 00:29:07
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0