morr´n

usch vad jobbigt detta var. att veta att man inte börjar förrän 12.20 men ändå måste vara vaken såhär tidigt för att skriva arbete.
Det är helt sjukt med detta arbetet. vi har haft 5 veckor på oss att göra detta arbetet då vi skulle läsa en bok sedan svara på olika uppgifter. massa om etiska problem osv osv.
Och min bok har varit så jeffla svår så har inte kommit så långt. Men igårkväll vid halv 12 kommer jag på att jag byter bok. Så det blev en verklighetsbaserad bok och den kan jag redan i huvudet så där skrev jag som saaaadan.
Så nu, medan jag käkar frulle ska jag skriva hela arbetet på 2,5 timmar ungefär.

Bara till att sätta igång.

Och förresten, aj vad ont jag har i benen idag efter idrotten igår.
Sjukt kul idrottslektion och man fick springa massor, me like!
Men idag värker det lite när jag rör mig, men det är bara skönt! haha.


Nej nu börjar jag kampen mot arbetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0