Nästa stopp: Sisilurum

Kan ju börja med att säga en liten sak.
Idag när jag satt vid datorn och kollade på Tonårsliv så kallar Papi att jag ska komma ner.
Går ner till köket och i dörren ut till altanen står min granne som jag pratade lite om för några dagar sen.
Då hade hon stuckit hemifrån och ville vara hos mig lite.
Så fick strunta i att se färdigt programmet och fick vara ute i trädgården med henne lite, 4 åringar kan verkligen ställa 1000 frågor.
Sedan ville hon kolla på ödlorna så jag tog en och hon fick kolla lite och ställa 1000 frågor till.
Sedan efter typ 15 min kom hennes mamma upp och hämtade henne och då hade hon varit och sprungit runt i mitt hus och allt..

Sedan kom där två paddor hoppandes, ovanpå varandra. dom ville bli föräldrar..



Sedan hoppade dom ner i vår damm och då kom där två till som även dom ville bli föräldrar. Ja det är ju trevligt..

Annars idag har jag bara tagit det lugnt. ska gå och sminka mig nu och sedan iväg till sisilurum.

vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: sara

jag vet nog vilken grod-lover du är..

2009-05-02 @ 01:33:16
URL: http://perssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0