Onsdagens skola avklarad

Om man ska sammanfatta skolan idag med två ord: Bråk och sura miner!

Herregud säger jag bara. Vi har väldiga problem i klassen och idag fick vi samlas och ville vår klassföreståndare att någon skulle berätta. Och ingen sa något. och jag bara va i helvete sedan började jag då berätta om allt.
Och det var ganska skönt att bara få allt ur sig, och blev förvånad över att det inte blev skrik som vanligt. Utan jag fick berätta i lugn och ro och ojojoj vad killarna kände sig träffade. En blev helt röd i huvudet. och jag säger bara: Det ska du ha!

Sedan blev det snack med Oscar om kameror och sånt skoj. haha trevlans.

Och nu ikväll ska jag baka och sedan lägga mig i ett varmt och skönt bad och sedan äre tv och teckenspråksplugg som gäller.

Men nu först: käk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0