Plugg

Snart blire till att plugga lite.
Teckenspråksprov imorgon i rumsbeskrivning och orala komponenter. Suuuuck!

Men min dag har varit ganska chill. Kom till skolan, käkade lunch direkt. Började första lektionen 12.20 då vi hade religion.
Sedan fick vi gå mycket tidigare så då blev det till att lägga sig i en soffa. Och fick fotmassage. haha.
Sedan till engelskan och kolla på film och käka godis.
sedan ut i soffan igen, sedan gick alla hem och jag satt själv kvar i min lilla soffa. Men då kom Antoooon och vi satt och pratade och ojsan sen hade min buss gått. haha. Så vi satt kvar på skolan i typ 45 minuter, gaaaanska öde var där vid den tiden vi gick därifrån.

Sedan vare dags att gå till bussen och Antoon skulle till körskolan så det var hejdå där sedan fick man gå själv. tråååkigt.
Nu sitter jag och lyssnar på massa musik och smsar med Antoooon.


Förresten så ringde dom från kommunen idag, men får inte lov att avslöja något utan måste hålla allt hemligt. Och jag är så ju så dålig på sånt när det gäller såna saker. Men det är bara till att tänka på något annat dygnet runt så det inte slinker ur något (A)

Sedan måste vi lägga in denna låten också. Den är sjukt grym! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0