Prisutdelning avklarad

Ja gud vad nervös jag var när vi närmade oss stan. Vi stannade på vägen dit också också gick jag ut och fotade lite. nervositet släppte faktiskt lite när jag fick slappna av och koncentrera mig på fotograferingen.
Men sedan var vi inne i stan tillslut och då var jag nervös. det gjorde så ont i hela kroppen.

Men ja bara till att göra det ;)
Gick in och massa folk hälsade och kom fram och sa grattis och så. Sedan gick vi upp till något rum och då satt där massa politiker som hade möte och de kom och hälsade och så sedan gick vi in i ett annat rum och där kändes det verkligen som om jag var enormt röd i huvudet hela tiden, men min syster sa att det var jag verkligen inte. men lovar att jag var det ändå.

Så pratades det först lite och så, sedan blev jag presenterad och fick gå fram. och där fick jag diplom, presentkort på 2000 spänn och blommor. sedan fotografering och sedan säger dom att jag ska berätta om mitt kameraintresse och varför jag ställde upp i tävlingen och allt sånt. och ja, mitt svar fick dom att börja skratta iaf. haha jag får nog öva på sånt. ;).
haha,
det var lite kul när han som ringde mig berättade för alla att jag inte trodde på honom när han ringde, haha.
Men jag fick höra att jag kommer bli en talang, kändes rätt kul att höra får jag ju faktiskt säga.

Sedan blev det intervju där jag fick berätta vad jag går i för skola och vilken linje och vad jag hade tänkt köpa för något för min prispengar och sånt.

De tyckte även att det var kul att det var en sån ung person som vann som nyss börjat med fotografering. så det var kul att höra :)

Nu kommer här två bilder från idag sedan ska jag sätta mig och redigera foto som jag tog idag när vi stannade för att jag skulle lugna ner mig lite. haha. nä det var faktiskt inte därför, men ville fota. :)




Pris; blommor, diplom och 4 presenkort

Kommentarer
Postat av: Samira

haha jaa.. hans min är helt galet bra!

2009-05-20 @ 20:10:03
URL: http://samajra.blogg.se/
Postat av: Jenna

tack så mycket, sötnos! :) ♥ detsamma!

2009-05-20 @ 23:14:47
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0