Rejäl sovmorgon

Kvällen igår var suverän! Var verkligen superkul.
Var hemma vid två och vi somnade snabbt här hemma.
Kommer bilder sen, men har inte tid med det för tillfället.
Sedan imorse, eller ja vid halv ett vaknar vi båda av att min mobil ringer. och jag svarar då såklart, men en liten morgonröst som inte alltid är så bra. Men det funkade.

Och pga av fototävlingen jag vann så hade den här snubben som rindge sett mig i tidningen, och nu ska jag bli hans hårmodell. Lite läskigt äre. men jag hoppas på att det går bra. Men innan jag bestämmer mig ska jag ha reda på hur långt han har kommit i sin utbildning och sånt. För det ska vara en duktig kille annars vägrar jag.

Nu äre så att jag har ett svenska tal som ska vara inlämnat idag, och jag har inte börjat. så det känns som att det är dags att börja...
hörs ikväll om jag inte har avlidit av frustration pga talet kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0