söndag kväll

Hade lovat mig själv att plugga massor idag... har jag gjort det? inte ett jävla dugg. Så imorgon har jag verkligen att göra. Måste göra arbetet färdigt även om det innebär att jag får sitta vaken halva natten. Att jag aldrig lär mig att börja i tid!

satt just och tänkte på en sak.. att om 11 dagar bär det av bruuuuuds! Hoppas på en megarolig dag, även om vi kommer vara trötta som nattdjur (elr ngt) och sedan har vi prov dagen efter. haha.
Jag tror ingen misstänker något när ett helt gäng är "sjuka" från skolan. hihi! =D. Sedan är några på Siesta då också så det blir inte jättemånga kvar i klassen precis.

Super kul.

nej nu tycker jag att sisilurum ska in på msn, för vi har verkligen saker att prata om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0