Söndag morgon

Sitter och käkar frulle nu- knäckemackor och varm oboy blev det.

Om en timme ska jag vara nere hos mormor och hjälpa henne förbereda. hon fyller nämligen år idag så vi ska käka och sånt där.

Sedan har jag lite saker att packa iordning till imorgon, vi har liten utspark för våra BF 3:or.
Så min uppgift är att ta med plastglas och min systemkamera så vi kan fota massa.

Om två veckor är det sommarlov, och jag vill inte!
Det innebär att det bara är ett år kvar till studenten, och jag vill inte!
Har aldrig trivts så bra i en skola som jag gör nu, och jag vill inte lämna den!
Hur ska jag klara mig utan A? det funkar inte!

nu blir man deprimerad när man tänker såhär.
Men nu måste jag börja gå och göra mig iordning lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0