Söndag morgon

Fullspäckad helg, men nu är jag hemma och ska ha en lugn dag, eller vad jag vet iaf.

Festen i fredags då. Var inte så mycket inne på själva festen. Utan vi slog oss ner på en trappa på baksidan av lokalen istället. Malin slog rekordet och satt där i fyra timmar i streck utan att gå en en enda gång.
Jag hade typ 3,5 timme för jag gick in i två omgångar tror jag.
Kunde inte gå på benen så mycket jag frös. Men är väl bara till att tacka för alla jackor och sånt jag hade på mig som inte var mina egna och sedan tack till A som kämpade för att få mig varm.
Fy fan, har nog aldrig varit så kall i hela mitt liv.
usch usch, men iaf. vi var hemma hos H vid 2 tiden och somnade relativt snabbt skulle jag tro.
 
Lördag morgon startade vi med choklad och läsk.
Sedan halv ett begav vi oss ut och då hade även M också kommit dit. In en sväng på netto pch sedan vidare till stationen för att åka hem till vår hemstad! Där blev det först till att käka lite pommes sedan ligga och vara halvdöd framför tv:n och kika film.
Sedan kom resten av folket och det blev grillning och käk. kvällen annars bestod av godis och sånt, melodifestival spelet på tv:n, sedan den riktiga melodifestivalen och något annat spel.
Hemma vid 12 och somnade sjukt fort och ytterligare en natt har jag inte märkt att jag hade fått sms, men när jag vaknade till av det sista såg jag att jag visst hade fått tre stycken och inte hört något. Märks att det har varit en tuff helg.

Söndag, sitter här framför datorn och käkar frulle. Hade fått mejl om en facebook förfrågan också, det var Viktor från festen. haha förstår inte hur han kunde komma ihåg vad jag hette eftersom han inte var så väldans nykter precis. Men tydligen fixade han det fint.
Idag blire slappedag med lite pluggande eftersom jag har jeffla Etik arbete som ska vara inlämnat på tisdag, och har jag börjat? nope!
Ska även vara glad att ingen ser mig idag, mitt hår ser ut som ja jag vet inte vad. Lockar som är halvt borta, men ändå syns och 27 kilo hårspray.
Fint! ....


ytterst få bilder från helgen:


käk


Lek med snapsglas



Lördagsmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0