SUPERGLAD

Alltså denna dagen har varit så jävla bra.
Sitter i sängen och kollar på tv, så ringer mobilen. Ett kommun nummer. wft tänkte jag.
Svarar lite försiktigt också äre en snubbe från kommunen då som ringer och säger att han tänkte göra mig glad idag. Och jag bara: huh?
han: Ja du har vunnit kommunens fototävling!
och mitt svar blir: ÄR DU SERIÖS?!

och det var han ju såklart. Så sa han då att det var hela 562 bilder inskickade och min vann. Så ska träffa politiker och få mitt pris och sedan ville dom göra något sa han. Har ingen aning om vad :O

och det jag tycker är så sjukt är att bilderna skulle vara inskickade senast den 31 mars. Och jag skulle egentligen inte vara med eftersom det var vintertema och hade inga vinterbilder eller något sånt. Sedan typ den 29:onde eller något sånt är jag ute och går och bara fotar lite spontant. Och den 30:onde säger jag här hemma att jag ska skicka in bild på skoj.
Själv tycker jag det blev väldigt kassa bilder, men det tyckte tydligen inte dom.
Och jag tycker det är så sjukt :O

när jag lagt på luren och så så sprang jag ner helt gråtandes till min syster och fick tillslut fram att jag hade vunnit fototävlingen och till saken hör att vi två var enorma ovänner men hon blev glad och sedan hade jag ju flippat ur för chocken jag fick så jag bara stod och grät. Så hon fick stå och krama mig och lite så.

Det känns lite konstigt, hade bara haft min systemkamera i 2-3 månader när bilden togs och kunde knappt alla inställningar. gud vad nöjd jag är.

Kunde inte hålla mig för att berätta för några stycken vänner och fick väldigt många positiva reaktioner. Sedan vill jag berätta det för resten live i skolan imorgon. Kommer nog börja gråta för det känns som om det kommer bli lite kramar och sånt och jag är ju så känslig (A)

Nu ska jag ner till farmor och berätta! :D

hörs senare. / DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0