Tisdag

min dag började med naturkunskap, vi hade betygsamtal och snacka om att jag fick chock när han sa att jag fick VG i kursen. trodde jag dock inte. men jag tackar och tar emot! =D

Sedan hade vi engelska, lugn lektion med lite prat och så.
Sedan lunch och håla från 11.20-12.30.
Sedan blev det teckenspråk. Näst sista seriösa lektionen. På tisdag kör vi dubbelpass från 12.20-15.30. Fast ca 1,5 timme av det ska vi käka jordgubbar och sånt gott och spela kubb och sånt som en trevlig avslutning på denna terminen.
Sedan jag kom hem har jag fixat med musik och pratat och camat med finaste. Och har även varit nere i affären och handlade lite godis till bussresan på torsdag.

Och nu ska jag fixa med PH´s mp3 och min mp3 och lägga över ny musik. Har inte använt dom på 2 år eftersom man har mobilen numera, men det batteriet behövs till annat. Sms skickande osv ;)

Sedan SKA jag plugga! för för fasen prov på fredag och har typ inga tillfälle att plugga, för tänker inte plugga på bussen kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0