Torsdag

Näst sista skoldagen denna veckan.
Har varit en helt okej dag, fick reda på religionsbetyget också. Helt okej betyg.
Sedan på engelskan skulle vi gå iväg och prata lite två och två. Och jag hittade A på vägen så jag, L och A satte oss i ett eget klassrum och pratade lite. Eller ja, det var mest A som pratade men han är ju engelsk så det var kanske inte så konstigt.
Vet inte vad det var med A idag men han var på ovanligt mycket bushumör så det blev massa puttningar hit och dit också, men han får igen, det är lugnt :)

Ikväll blire plugg!
Naturkunskaps prov imorgon. illa, illa, ILLA!  Men det får gå hur det vill, hatar det.

Imorgon blire skola från 08.10-13.40. Slutar egentligen inte förrän 15.30, men tänker inte gå på teckenspråket. Ska hem och göra mig iordning för sedan ska det bli en suverän kväll, 18-års fest!
Sedan sover jag i stan, för hem ska jag icke.

Men nu äre käk som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0